Frida♥

Igår åkte min kära Frida hem. Usch vad tomt det har känts här sedan dess. Tycker hon kunde ha vänt med bussen och kommit tillbaka! Saknar henne otroligt mycket! Hade jättekul när hon var här, kommer bära med mig det länge :) Längtar tills vi ses nästa gång, lovar att det inte kommer ta lång tid. Det klarar nog varken hon eller jag. Hon och Alfred är mina två absolut bästa vänner. Ja, Alfred är min pojkvän/sambo/fästman och ja, Frida är min syster, men för mig är de mer än så. De är två otroligt bra vänner också! Och vi alla tre trivs så väldigt bra ihop :) Hon är alltid välkommen tillbaka till oss, dörrarna står alltid öppna! Oavsett vart i världen hon är, har hon alltid ett hem hos oss. Till och med Gaj tyckte nog det blev tomt. Han hade nog velat ha henne här längre. Åå tänk att man kan sakna någon så mycket, gjorde riktigt ont i hjärtat på mig när hon åkte, som att busschauffören tog mitt barn ifrån mig. Frida du är verkligen en underbar människa, älskar dig så massa mycket! :) Glöm aldrig det! Love you sis, always have, always will ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0