Food

Åt underbar lax och potatismos förut! Tog mig till himlen och tillbaka. Lite matkoma på det och en powernap! Efter det var jag fit for fight igen! :) Lagt upp några fler auktioner på Tradera nu också! Nu ska skiten bort;) Har ingen lust att ha de ståendes i kassar i sovrummet. Gött att jag tagit tag i det nu :)
 
 
Blivit ännu en lugn kväll med att göra vad man känner för. Behövs verkligen efter förra veckans ständiga kaos!
 
På bilden ser ni de fina ljusstakarna jag och Alfred fick av pappa med familj i julklapp! Superfina :) Ljusen är köpta på Ikea :) Lite åt det våriga hållet sådär :) Ser ni förresten min paprika på bilden också? :) Växt sig rätt stor och fin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0