Dreams

Blir nog att somna tidigt ikväll. Tidigt för mig det vill säga ;) Är ju nattuggla vanligtvis så det kan bli väldigt sena nätter ibland innan jag somnar. Har varit mycket ända sen jag vaknade, så känner att det vore skönt att lägga huvudet på kudden och sova snart. Haft examination i skolan, storhandlat, lagat mat och tittat på film. Min dag i väldigt stora drag. Har varit en bra dag! :)
 
Vi åt klassiska tacos till middag idag! Perfekt på en fredag! Min och Alfreds tacos är bäst! Suuupergott! Tacos funkar alltid, så är det bara! :) Vi tittade på filmen Rock of ages samtidigt. Så jäkla bra! Se den alltså! Både jag och Alfred tyckte det. Påminde mig och min innersta dröm. Så härligt att känna att en av ens drömmar fortfarande finns kvar hos en. Att trots att man nästan glömt den, finns kvar ändå. Viktigt att ha drömmar och att hålla fast vid dem. Något som gör att vi strävar framåt här i livet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0