Bra och dålig dag

Har varit både en bra och dålig dag idag. Drömde mardrömmar inatt. Varför vet jag ej. Inte kul var det :( Drömde att Alfred skulle lämna mig, jäkligt tråkigt att drömma något sånt på alla ♥dag. Sen följde morgonen med att jag var väldigt nervös och i och med det också lite vresig. Kände mig skitelak, hatar när man är sån. Anledningen till att jag var nervös var för att jag skulle iväg på intervjuer inför sommarjobb här i Karlstad! Jag tog mig i kragen och gick på det. Första intervjuen var verkligen klockren. Fick en riktigt bra kontakt med hon som intervjuade mig! Gick verkligen hur bra som helst, om man får skryta lite för en sekund. Hoppas verkligen på att få sommarjobb här i Karlstad i sommar. Hade varit riktigt guld! Hoppashoppashoppas!
 
Är så stolt över Alfred som redan har sommarjobb fixat :) Han mejlade chefen som han hade förra sommaren. Svaret tillbaka som han fick var "Hej Alfred, självklart får du jobb hos oss i sommar, hur mycket vill du jobba". Känns så otroligt kul för hans skull :) Inte bara jag som gillar honom, märker att många andra gör det också :)
 
Efter jag varit på intervjuerna mötte jag Alfred och Frida på stan för lunch. Blev varsina goda sallader på Söta grodan! Mumma vad goda! Vi gick och kikade på stan efter det. Vi alla tre hittade lite saker. Till sist åkte vi hem och åt och även tagit det lugnt.
 
Nu ska jag umgås med mina fina lite till innan vi ska sova!
 
 
Linn, Frida och Fanny :) ♥
 
Gaj kikar fram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0