Bra helg :)

Haft en riktigt bra helg! :) I Fredags valde vi att gå på festen ändå :) Visade sig vara ett riktigt bra val! Förfesten var hemma hos Olivia :) Det var ett riktigt bra gäng som var där! 8 klasskompisar och jag och Alfred :) Vi hade hur kul som helst, livliga diskussioner, dans och mycket skratt! Glömde mitt läppglans ute i all hast, så typiskt att något sånt ska hända. Men vad gör det, jag har tusen fler ;) Blev att åka ner till stan och möta fler klasskompisar :) Spelade lite biljard på tables, åt lite och sen bar det hemåt! En riktigt bra kväll:) Jag sov väldigt gott den natten och väldigt länge också! Jösses! På Lördagen var det dags för att fira Jennie och Jessica från klassen. Blev att äta på Alfies, supergod mat där :) Andra gången någonsin jag ätit där. Kommer garanterat bli fler gånger :) Var massor med folk där, men hur mysig stämning som helst :) Är så glad över alla "nyfunna" vänner, gillar dem starkt allihopa. Blir så glad i hjärtat av att umgås med dem. Tur att det kommer bli massvis med fler gånger.
 
Idag har vi bara haft en Hanna och Alfred dag :) Otroligt behövligt! Bara ta hand om varann! Så mycket planerat det sista att man blivit tokig nästan. Bra att stanna upp då, lyssna på sina kroppar och bara vara. Blev en 2 1/2 h promenad ute i det underbara vädret. Har verkligen fyllt på med energi från solen:) Något jag verkligen längtat efter! Var så härlgit att se alla åka skridskor på Kroppkärssjön, så mysigt :) Även härligt att få gå med mina två älsklingar och bara rensa tankarna, prata om allt och inget. Efteråt var vi alla tre mosiga och bara mös hemma med fika :) Eller jag och Alfred då, Gaj han somnade direkt, som vanligt, haha! Vi har även tittat på massa avsnitt av Once upon a time, så många att vi nu bara har 6 avsnitt kvar! Spännande!! Blev att göra hemmagjord pizza idag också! Smarrigt god! Tog vad vi hade hemma, nästan då det blir bäst pizza :) Blev även att samtidigt baka två limpor bröd och några små kuvertbröd att ha till förrätt:) En riktig mysig dag har det varit! Bara jag och min Alfred, så underbart! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0