Another day in life

Haft ännu en dag med plugg med gruppen. Blev färdiga idag! Imorgon blir det at plugga igen fast med att granska en annan grupps arbete. Ska bli intressant! På kvällen blir det att äta på Ankan med gruppen också :) Längtar!
 
Har varit en dag med mycket att göra. Gillar när det är så! Men också att kunna slänga sig i soffan en stund när man kommit hem och bara vara! Man behöver en balans mellan allt det där. Eftersom dagen var full med måsten fick det bli en kväll  i lugnets anda. Tittade på en film som jag tyckte var bra! Röjar Ralf! Wreck it Ralf! Ibland känner man för att titta på en barnfilm, idag var en sån dag! Se den!
 
Jag gillar verkligen att jag är sån allätare när det gäller mycket grejer. Lyssnar på väldigt blandad musik, gillar olika filmer, olika typer av kläder, ja det mesta. Man kan inte säga att jag är en typiskt "sån" människa. Lite av allt är nog mitt motto just nu i alla fall! :) Öppen för det mesta.
 
Har ni sett Mia på Grötö förresten? Om inte. Kolla på det! Hon är så härlig! Har alltid gillat henne! Har ni sett Hissen med Filip och Fredrik? Om inte, se det också! Varje avsnitt hittills tycker jag har varit bra. Vet inte vad det är med båda programmen, man bara fastnar. Gött när det blir så!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0