Alla♥dag! :)

Haft några underbart härliga dagar med mina fina! Har ju haft min kära syster Frida här också :) Har varit så otroligt kul! Imorgon åker hon hemåt. INTE kul! Tycker hon kunde bo med oss. Går riktigt bra med mig, Alfred och henne :) Kunde blivit roomies vi tre, hehe :) Kanske i framtiden, who knows? Har gjort en del under tiden hon varit här, fast ändå inte. Det är det jag tycker är så bra med både henne och Alfred. Bara så härliga människor att ha runt sig. Inget krystat, man kan va hur man än är och göra vad som helst. Behöver inte vara massa saker bestämda hela tiden. De är mina två bästaste bästisar på jorden :) Love them! Därför känns det så bra också när jag har fått spendera just den här dagen med dem, Alla ♥ dag! En dag man ska påminna sina älsklingar lite extra hur mycket de betyder för en :) Båda två fick presenter av mig :) Har även skickat kort till några utvalda. Älskar ju sånt :) Hoppas och önskar att ni andra också haft det bra! Och för resten av året med för den delen. Vi är så himla bra på att fira sånna här specifika dagar, men många som skulle behöva komma ihåg att det är de vanliga dagarna som räknas också. Som är minst lika viktiga, om inte viktigare!
 
 
 
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar dig Alfred! Att för varje dag vakna upp med dig, att du orkar med mig trots att jag ibland kan vara riktigt jävlig, att du stöttar och finns där i mina nedgångar men också i de ljusa dagarna. Du är mitt allt! Älskar dig massa massa mestaste! Föralltid du och jag!♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0