Vad ska vi hitta på?

Idag är jag ledig från jobb! Skönt med lediga dagar i mellan åt! Igår efter jag hade slutat så kände jag att migrän var påväg. Usch inte alls roligt:(  Så det känns skönt med en ledig dag idag!
 
Trots huvudvärken lyckdes jag laga mat tills älsklingen kom hem och hann med en sväng på stan också. Ville överraska Alfred med present :) Han blev jätteglad! Blev fyra stycken Spiegelau glas, India pale ale :) Han har velat ha sånna länge, så prickade verkligen rätt :) Ville ge honom något för att han är så underbar, alltid finns vid min sida och för att jag helt enkelt älskar honom mestaste! Personerna man älskar mest här i världen ska allt skämmas bort titt som tätt :) Så är det bara!
 
Har ingen huvudvärk idag som tur är :) Har tagit en lugn morgon här hemma med Gaj. Gjort vad jag känt för i stunden och så. Alfred är iväg och jobbar och efter det ska vi nog hitta på något. Lutar åt en sväng på stan för att kolla på glasögon till mig. Måste verkligen ha nya och har dragit på det länge nog nu! Men får se hur vi känner. Eller kanske en loppisrunda? Känns som att det är väder för det idag! Får se vad det blir :)
 
Detta fina glasögonfodralet hör till min syster Frida! jag gav det till henne tidigare nu i år:) så otroligt fint! Skulle gärna själv velat ha ett likadant och ångrar att jag inte köpte det när det fanns fler. Men men! Ska bli kul att testa massa glasögon framöver i alla fall. Är grymt trött på de jag har, alldeles för slitna tyvärr :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0