Vad har hänt sen sist?

Oj så kul vi haft det nu det sista! Var i Skövde lite mer än en vecka! Som vanligt är det full rulle när man är där! Hann gå på Kräftskiva, hälsa på Oskar i Hjo och fika på Moster Elins, måla om mormor och morfars hall! Blev superfint och fräscht :) Både de och vi blev riktigt nöjda! Vi hann också ha det mysigt hemma hos mamma och systarna, spelade spel hos pappa och systrarna och var på kalas hos min yngsta kusin Sammy som fyllde tre år :) Inte nog med det så åkte vi till Ullared med Alfreds syster! Köpte massvis med fina kläder och en höstjacka hittade jag också :) Även lite presenter och dylikt! Var kul att åka dit då det var ungefär fyra år sen jag var där sist! Det har blivit så himla stort! Hoppas det inte dröjer lika länge tills jag åker dit igen. Vi gick där inne i åtta timmar! Gissa om vi var trötta efteråt;)
 
Som alltid är det trist att åka ifrån Skövde och alla godingar där, men samtidigt så är det på något sätt ändå skönt att komma hem till sitt! Tur ändå att telefon och så finns :) Snart har vi varit hemma en vecka! Nollningen har börjat och jag och Alfred har varit faddrar! Varit riktigt kul! :) Nu blir det någon dags uppehåll för oss då vi åker till Tyskland imorgon med Helena och Henrik. Men efter det är vi på igen :) Ser fram emot både Tysklandsresan och fortsättningen av nollningen! :)
 
Helena :)
 
Henrik :)
 
Julia ska vara Gaj-vakt när vi är i Tyskland! Verkligen jättesnällt :) Det kommer han tycka om :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0