Tankar så här på fredagskvällen!

För en stund sen kände jag mig så nere helt plötsligt. Men sen efter att ha pratat med mamma och sådär så känns det mycket bättre. Visst kan man va nere, men den här gången va det på grund av vänner jag hade förr. Då blir det inte att man bara är lite "nere", det blir så mycket mer. Har bestämt mig för att inte va ledsen. Utan istället glädjas för det som faktiskt betyder någonting för mig. Lägga energi på saker som känns bra. Varför lägga energi på det dåliga? Det tänker jag inte göra idag!
 
Jag är bra som jag är. Så är det med det! Tänker inte tvivla på mig själv. Det har jag gjort för mycket i mina dar! Tröttsamt har det varit. Alla är vi olika, så är det! Det kan vi aldrig komma ifrån. Vi allla kommer aldrig bli helt lika. Tur är det! Vad tråkigt det hade varit om det var så! Finns bara en av mig och bara en av dig♥
 
Jag är jag och jag är bra! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0