Sista rycket på jobbet!

Just nu har jag så mycket tankar i huvudet att det känns som jag sprängs! Måste hålla koll på dittan och datten! Känner mig som en enda stor kalender. Det ska göras då osv. Mitt liv består rätt mycket av lappar! Måste vänja mig av med det! Inte bra i för stora mängder. Blir tokiiiig! Haha! Tur jag har Alfred som säger till mig på skarpen då och då!
 
Ska iväg och jobba mitt sista dygnspass inför sommaren! Känns konstigt! Men samtidigt skönt att få ledigt ett tag! Så nu är det bara att samla krafter inför detta passet och ge järnet! Har fått lite tider att jobba i slutet av Augusti och början av September, men de är dagspass. Kul att de gett mig fler tider :) Bevis på att jag är omtyckt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0