Ledig :)

Sista dygnspasset för sommaren avklarat! Känns sjukt skönt! Nu ska jag vara helt ledig innan skolan börjar! Imorgon åker vi till Skövde. Första stoppet blir hos mamma och systrarna! Blir fint med lite fredagsmys med dem :) Ser fram emot det!
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Alfred gjorde jättegod middag, så nu är jag helt tokmätt! Har pysslat om mig själv lite, smörjt in fötterna och gjort dem fina. Känns som jag skulle kunna somna snart! Innan dess myser jag ner mig under min gosiga filt och bara myser framför tv:n en stund. Tror jag ska ta mig en kopp te! :) Nu när det blivit lite kallare så känns det som pricken över i! :)
 
Mina älsklingar♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0