Jobb/tvätt och städ

Har jobbat dag idag! Var lite annorlunda eftersom jag annars brukar jobba dygn. Men måste säga att det var skönt att bara jobba dag. Skönt att komma hem till sig liksom igen! Det är en speciell känsla att sova borta hos någon annan så, speciellt när man jobbar.
 
Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Skönt och bara slänga sig i sängen och va en stund :) Snart ska jag börja tvätta. Ska bli skönt fast att det inte är så kul! Vi har samlat på oss ett stort berg nu! Skulle behöva diska och greja också. Får se vad som hinns med och vad jag orkar! Alfred är och jobbar tills senare ikväll, så det är mig det hänger på;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0