Windy thursday

Hej och hå vad det har blåst ute idag, fast det vet jag inte så jättemycket om ändå. Har bara varit ute en vända och släng massa dret i insamligen här utanför oss. Tyckte det var skönt att få lite frisk luft efter några dagar instängd i lägenheten. Annars har jag bara sett inifrån hur det blåst i träden utanför. Skönt ändå att det varit tråkigt väder ute, så känns det inte så hemskt att vara inne och vara sjuk.
 
Har fått lite gjort idag trots att jag varit hemma och varit krasslig. Försökt städa så gott det går, ringt runt en massa olika samtal. Till lönekontoret, till min chef, även olika ställen inom Karlstad och Hammarökommun för att försöka få till intervjutillfällen för mig och Matilda inför B-uppsatsen. Känns bra att ha fått stryka över massor på min "att göra lista". Får fortsätta stryka lite ikväll och imorgon.
 
Tänk, det är snart 1/2år sedan jag klippte mig. Vad kort jag klippte mig då och rakt blev det. Fräscht och härligt! Nu har tiden sprungit iväg och har inte haft en tanke på att det var så länge sedan en sax snuddade vid mitt hår. Har tur när det gäller hårkvalité. Märks nästan inte alls på mitt hår att det behövs klippas. Bara att jag inte har samma frisyr som förut. Växt sig längre och har inte samma raka längder längre. Får ta och klippa mig framåt snart ändå. Får se vad det blir för frisyr då :) Vet vem jag ska klippa mig hos i allafall. Den frisören jag hade sist var jag riktigt nöjd med. Så hoppas jag kan boka tid med samma person igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0