Vårdag!

Då var man åter i skolan igen efter påsken. Ny kurs och ska börja skriva B-uppsats! Ska jobba med Matilda den här gången!:) Kommer bli jättebra, känner jag på mig! :)
 
Efter skolan kom Blom på besök! Fikade och snackade ett bra tag! Jättekul att se honom igen! Man uppskattar verkligen att träffa vänner man inte träffar så ofta. Blir ju så när många bor långt bort. Får träffa honom på lördag igen. Då är det fest som gäller :) Ska bli kul! Ser fram emot det!
 
Har varit riktigt skönt ute idag! Verkligen vår i luften! Solen tar väldigt mycket också. Har märkt det nu de sista dagarna när jag varit ute. Får kanske börja använda solskyddsfaktor snart. Fräknarna har tittat fram smått också. Vet inte om man tänker att jag har det egentligen, bara jag som ser dem säkert. Men lite framträder dem när det blir varmare ute. Min syster Annie har ju massvis med fräknar, så sött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0