Mulen onsdag

Tråkigt väder ute. Typiskt när man känner för att gå ut och gå. Fast bra ändå eftersom jag fortfarande är snuvig och har svårt att andas. Jäkla förkylning, att den inte försvinner helt snart! Blev en kort promenix till skolan och tillbaka i alla fall. Skönt med frisk luft ändå men jösses vad det blåste! Halv storm ute.
 
Känns som jag gjort massor idag fast ändå inte. Förstår inte varför klockan springer iväg så. Behöver handla och plugga och massa annat. Gaah, ge mig kraft! En assistent vore nog bra också. Kunna säga "gör si, gör så". Assistenten kunde ha tvättat, städat och sånt medan jag pluggade, hehe. Nä kanske inte. Men ändå. Kul idé ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0