Glada besked!

Oj så glad jag känner mig just i denna stund. Kan nu på kvällskvisten tänka tillbaka på den här veckan och känna att det varit en otroligt bra vecka! :) En känsla som inte går av för hackor inte. Kommer verkligen sova gott inatt.
 
Imorgon börjar en ny vecka och jag hoppas på att den blir minst lika bra! Ser fram emot valborg på tisdag och till fredag då min syster Linn och hennes kille kommer.
 
 
Är så himla glad över mig själv. Att jag återkommande alltid klarar mig igenom tuffa tider. Det stämmer verkligen med orden: What doesn´t kill you makes you stronger! Så har jag tänkt och känt många gånger! Jag ser på mig själv som en väldigt stark människa, som vet vad som betyder något, vad jag klarar mig utan och vad jag absolut inte klarar mig utan. Livet är verkligen en berg och dal bana, men vad tråkigt det hade varit att inte få vara med på den resan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0