Följ denna vettja!

Min kära sambo har skaffat sig en egen blogg! Främst tror jag han gjorde det för att jag gav honom idén till det. Tänkte att det kunde passa honom. Han använde ofta facebook som "klagomur" för sina tankar om diverse ting. Jag tänkte direkt att en blogg vore ett bättre forum för detta. Kul att lyssnade och fixade en till slut :) Har redan läst hans första inlägg och känner att det blir perfekt för honom. Tycker han skriver så härligt. Det är en blogg som sticker ut från allt det vanliga. Så vill man läsa något som ingen annan skrivit om ska man läsa hans. Där får man läsa om hans tankar, irritationer, frustrationer och ideér om allt och inget. Ska bli kul att följa honom! Vill ni det också så kan ni det här : tobitterforyou.blogg.se  :)
 
Även om bloggnamnet säger att han är "för bitter för dig" och att han använt facebook mycket som sin "klagomur" känner jag honom ut och in och vet att det är en ytterst liten del av honom. Love you sweetie♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0