Foggy tuesday

Kom hem igår kväll från några dagar i Skövde. Åkte främst ner för att vara barnvakt åt Annie och Ellen medan pappa och Tina var och såg Ledin. Gick jättebra och vi hade några mysiga timmar tillsammans :) Inga problem alls! Ellen stackaren blev tyvärr sjuk på natten där sen och som resulterat i att jag även blivit sjuk! Inte lätt med basilusker hit och dit. Inte nog med det så hade även min syster Linn precis varit sjuk och även Alfreds mamma. Så inte skulle jag komma undan med att inte bli sjuk inte. Har varit sjuk i en dag hittills. Får hoppas det inte blir långvarit. Var ju fyra månader sist jag var sjuk. Skönt det i alla fall så inte sjukdomar knackar på dörren hela tiden. Det hade varit uttröttande minst sagt. Har spenderat dagen mestadels i soffan och sängen. Som den bör alltså när man är krasslig. Knaprat febernedsättande och druckit hemmagjord te från min älskling. Jättegott te med färsk ingefära, honung och skivade citronbitar i. En stor kopp blev det! Hoppas det gör susen för mig! Man kan ju prova i alla fall :) Inte är det då dåligt för kroppen inte! Snarare tvärtom :)
 
 
Saknar Skövde som vanligt när vi varit där och hälsat på. Hade varit härligt att bo närmare och kunnat hälsa på varann oftare. Får försöka träffa varann mer kontinuerligt framåt, även om det är svårt att pussla ihop ibland. Skönt att veta i alla fall att Alfreds syster kommer upp en helg framåt och även min syster Linn och hennes pojkvän Citte! Ser fram emot det väldigt mycket :) Sånt är kul att kunna se fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0