Wohoo :)

Är på bättringsvägen! Hihi :) Har fått tillbaka smak och luktsinne, febern är så gott som borta! Går verkligen åt rätt håll. Har fått tillbaka en del av energin också. Har verkligen tagit det så lugnt jag bara kunnat, för att jag vet att det är den  bästa medicinen. Verkar ha hjälpt :) Tänker köra på den vägen tills jag är helt kry. Planerar nämligen att bli frisk så jag kan va med på finsittningen på Pitchers på fredag. Kommer bli grymt och det vill man ju inte missa :)!
 
Har spenderat dagen i pyjamasbyxor. Inte ens gått utanför dörren. Alfred har varit ute med Gaj :) Även om jag vill och längtar ut, så har det varit bäst för mig att kurera mig inne. Har pluggat stor del av dagen i sängen under täcket. Funkat väldigt bra faktiskt! Med mikropauser går det. Men med en bok som är bra, går det undan. Snart redan läst 100sidor, så det är gött:) Ska läsa lite till innan jag går och lägger mig tänkte jag. Får se om det blir lite fika också. Skriker i fikatarmen känner jag, inte fikat på evigheter känns det som. Varit torrt på bakfronten tyvärr. Bakar inte så ofta för att vi då brukar få slänga en del :/ Ska bli bättre på det där, för baka är faktiskt kul och gott! Bakar bröd gör jag ju, men det går ju åt som smör i solsken. Menar alltså att jag inte bakar kakor och sånt så ofta. Får börja bjuda på fika oftare eller helt enkelt ge bort lite till folk! :) Japp så får det bli:)!
 
 
 
Mormors vackra blomma ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0