Värre idag

Alfreds förkylning med allt vad det fört med sig är så gott som borta. Imorse traskade han iväg till praktiken! Jag däremot är inte frisk. Snarare värre idag. Känns som jag haft feber hela natten,samt när jag vaknade. Får ta värktablett snart tror jag. Hela kroppen värker och orken är i bott. Tur att min kropp ens orkar gå ut med lillkillen. Vissa saker måste man ju trots att man är dålig. Inte ska lilla Gaj lida för det. Måste säga att det är motigt ändå och andfådd som bara den var jag. Resten av dagen blir väl som det varit nu i några dagar, bara vara. Skulle haft seminarium idag, men det kunde jag inte heller gå på, eftersom min röst är borta. Svårt att snacka då liksom. så får göra extrauppgift istället. Tråkigt, men så är det! Nu ska jag försöka få i mig något att äta. Magen kurrar, får se dock om jag känner någon smak. Märkte igår att den var halvt borta :/
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0