Typiskt!

Mitt smak och luktsinne har försvunnit helt :( Har testat att äta choklad, dricka olika drycker, knäckebröd, aromat och till och med listerin, men ingenting känner jag! Hemskt! Då är man verkligen förkyld alltså! Hoppas det försvinner väldigt snart, för detta är inte roligt alls.
 
Tycker jag har tagit det lugnt tillräckligt nu, börjar känna mig lite rastlös. Finns inget bra på tv, Gaj är tråkig och sover och Alfred är inte hemma. Tror jag ska ta lite kort på grejer att sälja på Tradera. Då har jag något att göra i alla fall. Fast hittar inte min kamera. Fattar inte vart den tagit vägen, men får låna Alfreds istället! Tur att den finns i alla fall :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0