Paus

Paus i läsandet lite. Knaprar på några Crunchos. Funderar på en sak. Är det bara jag som redan tänker på julklappar? Som vanligt när det blivit September varje år så börjar jag med listor på vad jag ska köpa till vem och sådär. Vissa år köper jag redan första julklapparna i den här månaden. Brukar vara samma med julkort. Jag gör dem långt innan jul och gör färdigt dem, för att sen skicka iväg dem i December. Haha! Känner att jag faktiskt är lite knas när det gäller det. Har en del släkt som fyller år innan jul också,så blir ju presenter som jag köper och så också. Vilken hysteri det är kring presenter och så egentligen, men det är ju så kul att göra någon glad :)! Ska försöka hålla mig ett tag till i år med både köpandet av julklappar och pysslandet med julkort. Men det blir svårt för det kliar redan i mina pysselfingrar! Attans!! Får hitta på något annat projekt att jobba på :)
 
Ett projekt jag hade en gång i tiden var den här söta saken! Sydde den i början av högstadiet någon gång. Haha! Har fortfarande kvar den, fast dock i förrådet. Vissa grejer har man tyvärr inte alltid plats för. Vill ändå inte slänga den, tycker den är så söt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0