Pappas födelsedag :)!

Idag är det min pappas födelsedag :) Tänkte ringa och gratta honom senare sen. 48år fyller han. Snart 50! Inte långt kvar tills dess. Har köpt en present till honom, men vet inte riktigt vad jag ska köpa mer. Hm, svårt det där. Män tycker jag oftast är svårast att köpa till! Jag och Alfred ska gå på stan imorgon, så då får det bli inspirationsrunda i olika affärer. Är ju inte bara min pappa vi ska köpa till, utan hans pappa också. Gaah! Svårt alltså! Helt två olika personer med olika intressen och så. Det blir intressant och se vad vi kommer fram till i slutändan. Blir att fira dem båda nästa vecka skulle jag tro. En sväng till Skövde blir det nog. Var ett tag sen och jag längtar efter alla som tusan! Kände mig väldigt ledsen igår till och med för att saknaden är så stor! Därför skulle ett Skövdebesök sitta väldigt fint :) Träffa alla fina familjemedlemmar och släktingar! Pratade med mormor i 1 timma idag, min finaste mormor! Så snäll och rar! Blir roligt för Gaj också att träffa sina hundkompisar igen :) Har förresten sett en hund här i krokarna som ser väldigt lik ut som Leo. Skrämmande faktiskt! Skulle så gärna vilja fråga vad det är för ras och ta kort på krabaten, men är för feg. Får se om jag vågar ta mod till mig någon annan gång :)
 
Ska bli kul att få träffa den här sötnosen igen :) Har säkert växt sig större sen vi sågs sist :) Fina Marley:)
 
Nyfika Marley :)
 
Ska bli härligt att få träffa min äldsta lillsyrra Linn också :)
 
Gammal bild på Linn och Frida, men fin :)
Saknar dem båda! Kommer krama dem massvis när vi ses:)
 
Mysiga Leo och hans lilla gosedjur :)!
 
Ville :)
 
Ska bli underbart att träffa Mamma också :) Bild tagen på mamma och Leo från förra hösten :)
 
Underbart härliga och fina yngsta syster Ellen :) En till som gillar fjärilar ser jag ;)
Bilden är så fin! Från i somras här i Karlstad :)
 
Bild på pappa från i somras :)
 
Fanny ska vi såklart få träffa också :) Många som kommer bli glada för det. Både hon och vi :)
 
Morfar/Ukki :)
 
Mormor/Mummu :)
 
Annie :)!
 
Alla vi ska träffa hittade jag inte bilder på, men det blir en del :) Ska bli så roligt :)!! Can´t wait! :)♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0