Nöjes ikväll:)

Sista dagen på nollningen är här. Känns skumt måste jag säga. Tomt. Vad ska hända nu liksom restrerande veckor framåt? Välkommen tillbaka till vardagen liksom. Haha! Aja, det blir bra det också:) Blir Nöjes ikväll på välkomstfesten för alla studenter. Kommer bli grymt. Dessutom får vi se Svenska Björnstammen igen:) Så det blir hur bra som helst:) Förfest med Spex kommer bli grymt också. Har man fina klasskompisar och andra härliga personer i Spex så har man, då blir allt bra:) Känner att jag är taggad och att humöret är på topp:) Snart blir det grillning innan kvällens bravader är igång. Även maten kommer bli grymt god! :)
 
Har skaffat Instagram nu me:) Heey, jag är en i gänget;) Tänkte det kunde vara roligt att testa och är redan fast efter bara några dagar ;) Hklaar heter jag där :)
 
Nepp, nu ska vi börja grilla och göra iordning oss! :) Höres!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0