Massage!

Jag är så glad :)! Alfred har börjat en ny kurs i skolan idag. Massage och hälsa heter den! Vet ni vad det betyder?:) Jo, att han kommer testa allt han lär sig på mig:) Jag älskar massage, speciellt nacke och rygg! Kommer bli så bra detta, hehe! Blir ju bra för både honom och mig. Mig kan han testa allt han lärt sig på. Jag blir avslappnad och dessutom kan han lära mig allt som han lärt sig, så kan jag sen massera honom:) Göör bra ju! Kom på nu också att jag har ett presentkort på SATS liggandes. En hotstone massage:) Får ta och boka tid tror jag så den blir gjord :) Skulle verkligen behövas!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0