Kaka/höst/mys/kallt

Yes! Fika blev det igår sen istället! :) Både jag och min kära sambo hade cravings för det! Kladdkaka med choklad och hallonsmak och grädde till det! Det kokade Alfred ihop åt oss:) Himla lyxigt alltså! Få det serverat och allt! Bästa är ju att det finns till idag också:) Perfekt att ta en paus i pluggandet för lite kaka :) Härlig torsdag alltså! Dagen blir ju inte sämre i alla fall :) Vädret ser bra ut också. Temperaturen kryper sakta neråt. Redan igår när jag var på promenad kändes det som att jag hade behövt vantar. Så får snart börja med det tror jag. Har testat min nya höstjacka nu också:) Får fullpott! :) Får lägga ner lite grejer i förrådet, sommarskor och så och ta upp höst/vinterskorna. En del sommarskor går ju att använda men såklart inte sandaler och så. Behöver nog fylla på med något par nya höstskor tror jag. Har inte ens en bråkdel lika mycket som jag har sommarskor. Dessutom slänge jag något par efter förra säsongen. Så tror det ekar rätt tomt bland höstskor för min del. Får gå ner och inspektera helt enkelt. Kommer inte ens ihåg hur mina kära skor ser ut, haha! Illa det, eller så var det väldigt länge sen det var höst/vinter. Känns för mig som det var en evighet sen!
 
Min fina kökshandduk :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0