Hm :/

Blev ingen fika :( Så nu har jag ännu mer cravings för det. Meeen det garanterar ju att jag lär göra det imorgon! Gör jag inte det blir jag sur på mig själv, hehe! Så det är ett måste. Snart blir det gå en promenix med Gaj. Känner att jag vill andas den otroligt friska luften ute. Öppnade dörren nyss och kände att det är höstkallt ute nu vilket betyder grymt härlig och frisk luft. Som jag verkligen älskar! Hösten/vintern är verkligen min och Alfreds årstid och har alltid varit. Vi älskar det! All myspys, lager på lager med kläder, den härliga luften. Vi båda gillar att frysa mer än att vara varma, så det passar ju de årstiderna snarare än våren/sommaren. Äh, fasen vad jag babblar. Blir som sagt snart promenad med Gaj och Alfred. Sen ska jag läsa lite mer också! Sov gottigt, natti natti!
 
En till av mormors vackra blommor♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0