Härlig lördag!

Har varit en riktig slappisdag idag. Suttit mestadels framför tvn. Såå skönt. Annars brukar jag nästan aldrig kolla på tv, blir rastlös och vill göra annat, men idag var det riktigt skönt med att bara kolla på massa avsnitt av olika program. Somnade en stund på dagen också, sovandes i soffan med min favoritfilt över mig. Märks att det börjar bli kallare ute nu. Just nu är det 6.8 grader ute och det sjunker. Har haft mina mystofflor på mig hela dagen! Tänt ljus har vi gjort också, mysigt:) Nu är hösten här, min och Alfreds tid. Vi älskar höstmodet, klä på oss lager på lager, tända ljus och massa mys! Inte länge kvar heller tills det är min födelsedag eller jul. Snart har vi väl snö också. Inte hänger jag med något, skulle behöva rusta upp med höstskor och jacka! Får se hur det blir med den biten, vore kul att hitta något!:)
 
Blev tacomys framför tvn förut. Vi kollade på filmen The Dark Knight. Hur bra som helst! Se den! Heath Ledgers insats i rollen som The Joker är helt underbart bra! Se den säger jag bara!
 
Festandet igår var roligt. Däremot blev förfesten rätt sen, så vi missade SvenskaBjörnstammen, men det gjorde inget. Har ju som sagt redan sett dem:) Känns skönt nu i alla fall att festandet är slut så kroppen kan vila. Har inte blivit sjuk än som många andra har av den här nollnignen. (Peppar, peppar, ta i trä)! Nästa gång det är fest blir nästa helg när Moa ska ha inflyttningsfest:) Ser fram emot det, men tills dess tänker jag inte ens titta på alkohol;)
 
 
Brevid mig i soffan sover världens bästa! Han ser så mysig ut. Blir nog att vi går och lägger oss snart. Känner för att bara krypa tätt intill och sniffa i hans hår och somna till känslan av att vara närmast den finaste personen på jorden♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0