Full rulle

Vilken dag det varit! Full rulle från morgon till kväll. Men gött har det ändå varit. Antar att vi kommer sussa skönt här hemma.
 
Började med frukost, sen ett skönt pass på gymmet med Alfred. Kan meddela att jag har träningsverk from hell. Damn alltså! I helgen är vi påt igen;) Får hoppas vi kommer kunna röra oss tills dess;)
 
Efter det var jag på ett möte. Gick jättebra:) Skönt när man känner det går framåt:) Sen åkte vi till Bergvik. Hade tänkt ta stan, men det fick bli Ikea och lite andra affärer istället :) Var lika kul och bra det också :) Fann en del grejer som vanligt på Ikea när vi väl är där :) Har man fått presentkort också är det bara att utnyttja dem:) Fick bli en wokpanna, kruka, inslagningspapper, lådor och lite annat :) Vi åt på Ikea också. Var verkligen behövligt! Hungriga som djur var vi! Gott med mat i magen:) Annars hade vi nog slåtts jag och Alfred, haha ;)
 
På Bergvik hittade vi äntligen bra presenter till Alfreds pappa :) Skönt att ha det avklarat. Blir en tur till stan imorgon med Alfred också:) Får leta vidare till fler som har fyllt år. Har att köpa till Annie, pappa och Tina också :)! Inte riktigt färdig till dom än. Så får se vad vi hittar på!
 
Efter många timmar knatandes på Bergvik, var det skönt att komma hem och slänga sig i soffan. Lite soppa,bröd och mjölk fick det bli som kvällsmål. Underbart gott:) Säger det igen som jag sagt förut: Soppa är verkligen underskattat av många. Det är ju så gott!! :)
 
Imorgon  blir det att vakna tidigt. Jag och Alfred har blivit bjudna till HM på VIP-shopping 7.30-9.30. Rabatt såklart på hela sortimentet och sen får vi frukost :) Känns lite lyxigt sådär. Inte varje dag det händer. Har kikat in lite grejer som jag ska spana in lite extra imorgon:) Bland annat en jättefin tröja till Annie :)!
 
 
 
 
Planterat om tre kryddor i den här fina krukan :) Oregano, persilja och citronmeliss :)
 
Köpte diskunderlägg och nytt gott doftande diskmedel :)
Hoppas diskningen blir lite bättre och roligare med dessa :)
 
Alfreds pappas present :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0