Förkylning.

Såg att det var tre dagar sen jag skrev sist, var då ungefär jag blev sjuk. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt, knaprat värktabletter för att ens orka lite och mestadels sovit, kollat på tv eller datorn. Jo lite annat också, men det har inte alls gått i den takt det brukar i alla fall. Skulle ha gått på inflyttningsfest hos Moa igår, men det kunde vi inte:( Kropparna bara skrek nej, så fick bli en kväll framför soffan. Kollade på filmen Battleship, faktiskt bra :) Orkade med en grej igår som var väl värt det! Jag, Jenny och Viktoria kelade med små kattungar. Inte ens tre veckor gamla. Vi alla blev helt kära! Så otroligt fina :) Praktiskt också när det var så nära. Bor i samma hus! Perfekt :)
 
Idag har dagen inte alls blivit som jag tänkt. Jag planerade ju att bli frisk, men det gjorde tydligen inte förkylningen, snarare bara blivit värre. Så gissar på att jag får stå ut en dag till. Alfred har ju blivit lite piggare än jag i alla fall! Skönt det:) Ska orka göra mat snart, sen blir det bara att vara. Som vanligt nu de här dagarna. Känner mig smått rastlös ibland. Skulle vilja allt och inget men kroppen vill inte. Hemsk känsla det där. Vill va frisk nu! Punkt slut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0