Flottracet :)

Var en riktigt rolig dag igår :) Tusentals studenter vid älven, alla glada, härliga och festande. Alla hejdade på sina nollor som paddlade febrilt för att vinna flottracet. I år var det inte Spex tur, men det gör inget. Humöret var på topp ändå! Efter den trevliga stunden där blev det förfest :) Det blev aldrig tempel för min och Alfreds del, men det gjorde ingenting. Jag hade jätteroligt ändå och sen blev jag så trött så vi åt och sen åkte vi hem. Som alltid nu när vi festat, somnade jag bums. Räcker med att lägga huvudet på kudden så somnar jag! Sov gott hela natten och är inget bakis idag heller. Skönt det! :) Imorgon är det påt igen! Då är det Nöjes som gäller :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0