En sväng på stan

Åkte ner på stan förut för att träffa min älskling där :)! Vi gick i lite affärer och kikade. Alltid lika mysigt när det bara är jag och han. På ett helt annat sätt än när man går med kompisar. Alfred hittade jättesnygga skor och jag köpte present till pappas fru som fyllt år. Lite inslagningspapper också, men inget mer. Vi hann inte gå så mycket som vi tänkt. Så vi får gå någon mer dag. Ingen fika blev det heller, men det tar vi samma dag som vi åker ner nästa gång :) Det dröjer nog inte så långt. Torsdag kanske:) Vi har beställt lite från Ellos också :) Någon present till min syster Annie , som också fyllt år och sen lite till oss själva:) Får hoppas vi gillar det :)! Det jag köpt de senaste gångerna har varit bra, så det kommer det säkert vara nu också, även om det är en chansning ibland.
 
Var ute med Gaj i 40 minuter förut. Hans kvällspromenad. Brukar inte gå så länge på kvällen, speciellt inte själv som jag var idag, men pratade med mamma samtidigt så då gick det av bara farten. Var så trevligt så :) Däremot måste jag verkligen gå ner med sommargrejer i förrådet och hämta upp höstgrejer. Jag behöver vantarna som finns där, för här uppe fanns inte ett enda par. Bara massa sjalar. Så man kan verkligen säga att jag frös om händerna! Burr!!
 
Alfred sötnosen somnade för någon timma sen. Han var väldigt trött idag. Skönt att han gjorde det, det behövde han! Ska snart krypa ner brevid honom och somna jag med tänkte jag! Börjar bli trött.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0