En oväntad vänskap - se den!!

Bion jag och vänner var på igår var såååå bra! Se den! :) Tycker alla yrkesverksamma personliga assistenter och liknande, samt andra som inte jobbar med det, ska se den! Oväntad, men jättebra! Intressant och ger så otroligt mycket! Ah, den var värd att se verkligen! Härligt när man känner så :) Kom hem rätt sent, så det var bara att lägga sig för att sova direkt. Gjorde inget, för somnade rätt så snabbt.
 
5.50 imorse vaknade jag. Alfred gav mig fil innan han tog bussen till praktiken. Gott med något i magen. Skulle sen försöka somna om, men det gick inte. Vred och vände mig. Till slut gick jag upp för att kolla på tv, men var helt död kändes det som. Fick sen i mig lite frukost. Somnade om en stund senare på förmiddagen. När jag vaknat en andra gång, känner jag mig piggare. Tänkte ta tag i dagen helt nu. Har redan börjat, så är väl bara att fortsätta. Kanske blir det en sväng på stan med Alfred. Har några affärer jag vill gå i och var så länge sen vi fikade på stan. Tror det var i somras någon gång, så det är verkligen på tiden känns det som ;) Borde äta något igen, men får se hur jag gör. Tänkte bara kika in här och skriva lite, alltid roligt :)
 
 
 
 
Gaj tröttis♥
 
Alfred tröttis♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0