Bra helg :)

Det har verkligen varit en bra helg! I fredags var jag först på förfest hos Johanna med Helena, Moa och Jasmine :) Riktigt mysiga och trevliga tjejor:) Sen bar det av till finsittning på Pitchers :) Det var hur fint som helst! Tog andan ur en! Kändes som någon skulle gifta sig där :) Alla var så fint klädda också :) Var jättetrevligt :) God mat och fest med härligt folk från Spex :) För mig och Moa blev det en rätt tidig kväll, men det gjorde inget. Jag slocknade direkt när jag kom hem ändå. På lördagen hade Alfred praktik, så jag fixade och donade massor här hemma. På eftermiddag/kvällen handlade vi och hade myskväll hemma:) Gjorde god mat och kollade på film :) Men in black 3 blev det, jättebra film :)! Har ni sett de andra, ska ni självklart se den här också :)! Efter kvällen var slut, sov vi båda som klubbade sälar. Alltså som stockar hela natten lång. Skönt att sova ut också. Stackars Alfred som mestadels måste gå upp innan 5 när han har sina tidiga mornar på praktiken. För honom var det extra lyxigt med sovmorgon:) Idag åkte vi en sväng till Ilanda :) De har några ynka affärer där som vi kika in :) Blev nytt halsband och koppel till Gaj :) I brunt läder:) Kommer bli jättefint! Självklart fick han ett ben att mumsa på också:)
 
Alfred är nu iväg på stan med två kompisar och dricker öl och sådär, medan jag fördriver tiden innan jag ska på bio med massvis med fina kompisar :) Vi ska se " En oväntad vänskap", tror den kommer vara riktigt bra! :) Ser fram emot det! Bio var så himlans länge sen också, så det ska bli kul! 
 
Nu ska jag ut med Gaj en sväng innan jag kilar iväg till bussen ;)!
 

 
Jag och min sötnos :) Ville göra reklam för det här vinet, för det var så gott! :)
Synd bara att man inte ser vad det är för vin, haha!;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0