Bloggens födelsedag :)

Nämen! Såg av en slump att den här bloggen fyller 1 år precis just idag! Det var som tusan! Grattis får vi säga då :) Tänkt att det redan är ett år sen. Känns konstigt. På ett sätt känns det som att det var igår jag skapade den och började skriva, men samtidigt känns det som att jag haft bloggen med mig hur länge som helst. Är väl kanske för att jag alltid har skirivit dagbok, gjort det sen jag var 7 år. Enda som skiljer åt är ju att jag här har bilder och så. Även att jag skriver mer personliga grejer i min vanliga dagbok. Hoppas att jag kommer att fortsätta med bloggen länge. Tycker det är kul att skriva och att ha massvis med minnen samlade :) Min matblogg har inte fyllt 1 år än. Det är i december. Även med den känner jag att jag vill fortsätta :) Tycker det är kul med allt som har med matlagning och bakning att göra och följer själv andras både vanliga bloggar och matbloggar! Är hur kul som helst :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0