Bilder :)

Har suttit och laddat upp massor med bilder från nollningen. Det blev en del;) Är inte ens färdig än, får fortsätta med det någon annan dag. Roligt med bilder i alla fall :) Minnen! :) Nu blir de att ta på sig tjocktröja igen och gå ut med Gaj en sväng. Sen blir det så småning om att sova! Har förresten beställt lite grejer från Ellos idag. Blev bland annat örngott, en tröja och jacka :)! Även fler saker, men mest nöjd är jag över jackan. Hoppas verkligen att den kommer vara som jag tänkt mig:) Billigt blev det också! Har fått massvis med erbjudanden hemskickade av Ellos den senaste tiden, har säkert minst 10 erbjudanden liggandes. Helt sjukt vad de bombarderar mig! Nu kom en av dem till använding i alla fall:)
 
 
 
Lite mörka bilder, men gardinerna längst ut med blommor på är köpta från Ellos :) Jättefina är dem. Trivs verkligen! Nu har jag beställt nya från samma ställe, så får vi se om vi byter eller ej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0