11 september

Idag har det varit 11 September. Alla vet vad det innebär. Tycker jag varje år har så obehagliga känslor just den här dagen. Minnen. Nästan så man vill förtränga det. Men det ska man inte göra. Ibland är det viktigt att minnas sånt som känns jobbigt. Att veta vad som är rätt och fel. Hoppas på att inte vara med om samma igen. R.I.P
 
Har för övrigt varit en upp och ner dag. Vädret har inte varit så peppande. ÄR höst nu kan jag lova! Inte negativt allt med höst, det är regnandet jag syftar på! Har spenderat dagen med att vara en del i skolan. Hade en tråkig föreläsare, tyvärr. Ska ha honom imorgon och på fredag också, tyvärr. Får hoppas det vänder. Han kanske är bättre de andra dagarna! Jag håller tummarna. Sen har vi handlat och bakat. Blev både pizzasnurror och rågbröd! :) Har bakat tre olika grejer på två dagar. Alla olika brödrecept. Jag älskar att baka bröd! Terapi till tusen! Längtar tills jag kan baka igen nästa gång! Måste ha lite mellanrum mellan gångerna, annars blir frysen allt för full och det får inte plats något. Inte vill vi att saker och ting ska gå till spillo heller!:) Hembakat är det bästa :)
 
Är trött som bara den! Ska lägga mig i sängen och läsa lite vardagspsykologi, om inte ögonen slocknar det vill säga;) Sen blir det promenix och sova! Japp jag är nattuggla, så mina dagar blir sena, men jag vaknar gärna senare också;)
 
 
My lovely pink shoes♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0