Tisdag

Imorse var det tänkt att jag och Alfred skulle ha gått upp tidigt och gått ut och gått med Gaj. Men när vi tittade ut ur fönstret så bara öste regnet ner. Istället kröp vi ner och sov lite till. Fick bli promenad lite senare på förmiddagen istället. Då var det uppehåll, vilket var skönt. Blev en tur till skolan också för föreläsning. Vi har en riktigt bra lärare nu, allt är så intressant och jag bara suger åt mig allt! Så roligt när det är så :) Känner verkligen att jag valt rätt yrke! :)
 
Nu är jag hemma från skolan igen. Bara jag och Gaj hemma. Alfred har praktik nu, Han är inne på sista veckan på Öron, näsa, hals på CSK! Sen till helgen bär det av till Skövde :) Längtar något otroligt! :) Hihi!
 
Ska snart ställa mig och baka. Alfred behöver ha med sig fika imorgon. De ska nämligen ha seminarium eller liknande och alla ska ha med sig något bakat. Självklart ställer jag upp och bakar! :) Blir att baka bröd också! Även göra lite middag så Alfred har lunch imorgon. Blir att ställa sig i köket och stå där i några timmar;) Kanske ska sätta igång!
 
Så här fint ser det ut när jag brukar baka bröd och brödet ska jäsa :)
 
Min underbart fina kökshandduk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0