The weekend

Vilken skön helg det varit! Förutom en sak, Alfred har haft praktik. Men nu är det slut med helgpraktik framöver. Det är både jag och han glada över :)
 
Tvättade på lördagen också, så 9 maskiner blev det allt som allt. Nu är precis allt tvättat, vilket är väldigt skönt. Nu hoppas jag på att inte behöva det på ett tag.
 
Igår träffade jag Viktoria på stan. Vi kikade i lite affärer. Båda hittade lite :) Sen blev det lunch på Olearys. Vi åt Ceasarsallad! Tror det var första gången jag åt just en sån sallad, så det var kul. Fräscht och gott  var det :) Alltid kul med trevligt sällskap på stan också :)
 
Alfred och jag var och tränade igår också! Vi kämpade på rejält. Skönt var det! :) Mindre kul var det att gå hem i regnet. Men duschen väl hemma sen var efterlängtad.
 
I helgen har vi gjort god mat också, som vanligt;) Men i lördags blev det extra god mat! Jag och Alfred var helt saliga! Helstekt kyckling i ugn, fylld med örter och citron. Till det potatis, sallad och hemmagjord gräddsås! Verkligen gott och lyxig lördagsmat! Namnam!
 
Har slagit in en del presenter i helgen också:)! Familjemedlemmar som fyllt år. Så när vi träffar dom nästa helg, ska de få sina paket:)
 
En del av papprena jag använde till inslagning :)
 
En av paketen Annie ska få :)
 
Lite pyssel mår man bra av :)
 
Älskar alla de olika papprena jag använt! En del är från Lagerhaus och andra faktiskt från Ikea :)
 
Paket till pappa :)
 
Vad det är i paketen får ni inte reda på. Blir överraskning för de som fyllt år :)
 
De andra paketen hade jag tagit kort på med mobilen, så tyvärr visas de inte nu.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0