Tankar och känslor

Det är sjukt hur ens tankar och känslor kan ändras från det ena till det andra. Nu för tiden har det varit väldigt jämnt för mig och jag mår väldigt bra nu jämfört för en tid sen. Men är fortfarande väldigt känslig speciellt just för musik. det är så mycket känslor i musik. Jag kan bli stressad av en del låtar, glad av en del och ledsen av andra. Jag lyssnar därför mycket mindre på musik än vad jag gjorde förut. Kunde vara timtals. Sjungandes överallt. Jag saknar det. För jag  vet att jag kan sjunga. Men vågar inte. Hemma gör jag det. Har bara tappat det lite. Drömmer om körer och allt vad det är. Åå vore så kul! Ska samla på mig mod till att göra så att någon av mina drömmar går i uppfyllelse. En är att sjunga till Alfred när vi gifter oss. Det är något jag bara måste! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0