Take every chance you get in life, because some things only happens once

Även idag var det dags för skola. Började lite senare idag, vilket var skönt så det blev lite sovmorgon. Var sista lektionen idag för den här terminen med föreläsningar av läraren jag tyckte va så bra! Attans! Känns lite ledsamt faktiskt :( Men men, ska nog gå detta ändå! :)
 
Sen när jag kom hem har jag gjort lite olika saker. skrivit in olika happenings i kalendern, läst i en bok, skrivit i min vanliga dagbok, pratat i telefon och bokat tid för hotstone massage :) Fick ju det av Alfred i present förra året :) Så tänkte det var på tiden att utnyttja det nu :) Så i början av November blir det :) Har aldrig varit på det, så det ska verkligen bli kul! Skönt också hoppas jag :) Lite lyxig egentid! Ska försöka se till att inte ha så mycket annat den dagen att göra, så jag bara kan ha en hel lugn och skön dag :) Längtar som en tok!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0