Snart slut på helgen

Vilken helg! Massa järn i elden. Var fest i fredags, men jag var så trött så för mig kändes det rätt segt. Skulle nog egentligen ha stannat hemma. Hade nog varit bäst för mig själv. Men, hur som haver var det rätt trevligt ändå:)
Restrerande av helgen har det städats, lagats mat och bakats bröd i timmar. Till och med så våra fötter värker här hemma. Gör så satans ont. Ändå hade jag innertofflor på mig!Så nu är det vila som gäller tills vi ska ut med lillkillen på promenix.
Vi rensade massvis också, alla sommargrejer ner i förrådet. Ser mycket bättre ut nu! Skönt också att ha fått det gjort. Mycket roligare att bara ha framme sånt man brukar använda just för den årstiden också. Tror däremot jag har någon slags låd-fetisch eller nått alltså. Har samlat på mig massvis med olika sorters lådor i förrådet. Bara för att jag en dag tror att jag ska få användning för dom. Haha! Ibland vet jag inte vad jag tänker med. Några fick slängas i insamligen! Tur det. Annars hade vi nog drunknat i lådor snart. Men en del fick vara kvar (A) !
 
 
 
 
Fina höstbilder på lillkillen :)!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0