Skum dag!

Idag har det varit en konstig dag. Började med att jag var väldigt trött när jag vaknade. När klockan var 11, trodde jag klockan var 6, helt sjukt trött! Kan ha att göra med att jag var ledsen innan jag somnade. Men tungt sov jag den natten i alla fall, lite för tungt till och med.
 
När jag duschat för att vakna till, kände jag att jag hade väldigt hemsk huvudvärk, nästan påväg till migrän. Så jag fick en Bamyl koffeintablett. Huvudvärken försvann, men det kändes som att jag blev helt speedad istället. Nästan kände mig stressad, fick hjärtklappningar och allt möjligt. Tyckte det höll i sig länge. Flera timmar. Vet inte om det var den som just gjorde det, men kan ju vara en bidragande orsak i alla fall. Har även mått illa precis hela dagen också. Varit sjukt jobbigt. Aldrig känt så förut. Nu är det lite bättre i alla fall. Skönt det. Annars vet jag inte vad jag hade gjort alltså! Har därmed varit en väldigt konstig dag för mig. Inte som jag hade väntat och tänkt mig.
Har försökt ta det lugnt, men kroppen har typ haft myror springandes inom sig eller något, så har haft svårt för det. Velat göra allt på samma gång! Gaah, blev galen där ett tag! Nu när det lugnat sig lite, tänkte jag kika lite på tv. Får tvinga mig själv att bara vara tror jag. Säkert bästa medicinen just nu! Wish me luck;)
 
Min älskade lampa♥
 
Stortumme hjärta lilltumme♥
 
Lillskrutten :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0