Skövde♥

Nu har vi varit i Skövde sen i fredags. Blev att vi stannade en dag till. Fixande och trixande och bytandet och mekandet med bilen blev lite längre än vi tänkt. Men nu är allt färdigt, så det är skönt:) Tack Mikael som hjälpte Alfred med det :)  Bytte lampor, bromsbelägg och skivor, samt satte på vinterdäcken. Att vi stannade ångrade jag absolut inte. Att få lite extra tid med nära och kära är så otroligt guld värt ♥
 
Har varit hur roligt som helst! Var hos mamma och träffade henne och systrarna. Åt god mat och hade det mysigt. Bästa var att Gaj och deras katt Marley fann varandra. Vi hade nog aldrig trott att det skulle bli så, snarare tvärtom. Men de verkligen lekte konstant med varandra i flera timmar. Gick inte att få stopp på dom. Sötnosarna♥ Tror allt att de saknar varandra nu! Skönt att veta att det går så bra:)
 
Var även hos Alfreds föräldrar och träffade dom, Linnéa och Ville. Åt även god mat där och hade det mysigt. Pratade långt in på småtimmarna. Blev även att åka till Timmersdala och träffa pappa, Tina och småsyrrorna. Där blev det mat, fika, lekande och paketöppning. Tre av fyra hade ju fyllt år, så det blev en del. De alla tre blev otroligt glada för presenterna. Kul när det blir så :) Däremot hade Annie redan en sån jumper som jag köpt till henne. Lite tråkigt, men ändå kul att jag visste vad hon gillar:)
 
Har de senaste dagarna varit hos mormor och morfar. Älskar att vara hos dom. Blir så omhändertagen och samtidigt hjälper jag dom med allt de behöver hjälp med. Man sover som en prinsessa hos dom! Underbart :) Var mysigt att träffa Fanny också :) Blev en underbar promenad förut i det otroligt fina men kalla höstvädret. Tror det allt blir minusgrader snart! Burrr! Men jag gillart:)
 
Kändes tråkigt att åka hem, men samtidigt var det inga ledsna miner. Jag hann träffa alla jag ville träffa:) Fast hade gärna ha umgåtts med alla längre, men vi träffar dom snart alla igen. Redan i början av November ska vi ner till skövde igen :) Då vankas det Gåsamiddag med mera :) Längtar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder på en del av de jag träffat under dagarna i Skövde :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0