Saknar!

Nära och kära saknar man alltid. Men speciellt när man inte kan träffas så ofta som man gärna skulle vilja! Tittar på bilder tagna när vi var i Skövde sist! Längtar tills jag får träffa alla igen. Men nu är det inte så jättelångt dit. Redan i november bär det av dit igen :) Då är det främst Gåsamiddag hos Alfreds föräldrar som gäller :) En tradition som vi årligen aldrig missar!
 
Så otroligt fin bild på min syster Annie! Blir så glad av att se den här bilden :)
Längtar så tills jag får träffa mina busfrön igen :)♥
 
Fanny :)♥
 
Ute på promenad i Segerstorp med mormor, morfar, Alfred och hundarna :)
Underbart! Tre av människorna jag verkligen älskar något enormt här i världen♥
 
Pappa och lillasyster Ellen :)♥ ( Tröjan pappa har på sig fick han av mig i present, hihi)
 
Lilla söta Marley :)♥
 
Linn :)♥
 
 
Mamma och Leo :)
 
Mina fina systrar Frida och Linn :)
 
Bild från i somras :) Alfred, hans syster Linnéa, deras två kusiner och hundarna :)
Hoppas på att vi får träffa dom alla vid Gåsamiddagen i november :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0