Regnig onsdag

För några månader sen vet jag att jag skrev om "varannan dag väder". Ena dagen hur fint som helst och andra helt tvärtom. Så tycker jag att det har varit nu de senaste dagarna. Ena dagen bästa höstvädret någonsin och andra spöregn och tråkigt. Idag är det en dag med spöregn:/ Passar i och för sig bra för mig idag. Har ju känt mig lite konstig i luftrören sen i förrgår och imorse vaknade jag med feber och skit:( Fattar det inte och har inte tid! Imorgon har jag och min designgrupp redovisning. Tänker gå oavsett! Men tar en dag inomhus med vila och sakta mak, så hoppas jag på att jag blir bättre! På fredag händer roliga grejer också,så det får jag verkligen inte missa! Turbovila är det som gäller helt enkelt!
 
Fin nya lampetten :) Nu sitter den fint på väggen :) Passar ju perfekt nu när det blir mörkt tidigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0