Mini roadtrip

Idag blev det att ta sig till Forshagas bibliotek, endast för att jag behövde en bok som fanns där. Sagt och gjort var vi där. Skönt att kunna låna boken några veckor framåt! Gött att inte betala alla böcker man behöver i skolan heller! Så det kändes smidigt. Jag sålde en bok häromdagen också:) Även det är skönt, att få bort lite böcker och få lite cash för det också! Annars hade jag och alfred haft ett enda stort bibliotek här hemma snart!
 
Annars har det varit en rätt seg dag. Regnet gör det inte bättre heller. Hur mycket kan det regna i sträck egentligen? Snart ligger hela Värmland under vatten tror jag!
 
Resten av kvällen tänker jag spendera vid datorn och soffan. Jag tyar inte mer!
 
 
 
 
Bilder från när vi var i Skövde. Just den dagen var det en underbar höstdag! Perfekt var den! Alfred och Fanny lekte på åkern! Precis som jag hade önskat att det var nu! Meeeen regnet bara öser ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0