Jag ser och hör, även om ni inte tror det.

Idag har jag känt mig mer normal än igår! Tur det! Däremot en aningen irriterad kanske. På människor som tror att man inte märker vad de håller på med. Hallå!? Jag fattar snarare precis. Rätt tröttsamt faktiskt. Men men! Tur man har Alfred, mamma och andra som också förstår precis. Blir lite lättare att dela tankarna med dom. Annars hade jag känt mig smått galen. Får hoppas det blir bättre. Annars gör personerna bara bort sig ännu mer.
 
Var en kort dag i skolan idag. Film och lite diskussion. Inget märkvärdigt egentligen. Vi såg på tysk film, där äldre par hade sex i tid och otid. Japp, så kan man faktiskt sammanfatta den. Smått konstig känsla att titta på den. Men men, haha!
 
 
Vad har jag gjort mer idag?! Hm.. Handlat, lagat mat och lagt upp lite grejer på Tradera som jag tänkte sälja. Var en större sammanfattning av dagen i alla fall! Nu blir det att klippa klorna på Gaj! Han gillar det inte, men det måste göras. Får muta honom med lite hundgodis tror jag, brukar funka;)
 
Fin höstbild från Segerstorp. Tagen när vi hälsade på mormor och morfar när vi var i Skövde:)♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0