Glad och lycklig

Blev att vakna tidigt idag för att pallra sig till skolan. Där hade vi föreläsning med den braiga läraren igen :) Såå otroligt inspirerande:)
 
Efter skolan tog jag det lite lugnt, för att sen efter ett tag ställa mig och baka bröd! 8 limpor blev det :) Perfekt att frysa in och sen tänkte jag göra några familjemedlemmar glada och överraska dem med bröd:) Sånt är alltid uppskattat! Att baka bröd är något av det bästa jag vet. Eller framför allt att skapa saker och ting. Det ger mig ro och lycka! :) Speciellt också att andra blir glada av det jag skapar.
 
Senare på eftermiddagen när Alfred kommit från praktiken åkte vi en snabb sväng till Bergvik. Där fann jag de sista presenterna jag ville hitta inför helgen:) Känns så skönt nu att veta det :) Inslagna och färdiga är de också! Nu ska jag bara vänta på att få träffa alla! Kan inte fatta att det snart är torsdag och efter det bara en dag tills vi åker mot Skövde. Som jag/vi längtat!
 
Nu ska jag ut med lillkillen, sent, men nattugglor är vi allihopa här hemma! ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0